Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ

Όσες φορές κι αν σε πίκρανα αγαπημένη
όσες φορές κι αν σ' έκανα να κλάψεις
τόσες συγνώμες σου οφείλω πριν νυστάξεις...

Πάντα την αγκαλιά σου απλόχερα μου δίνεις
ότι κι αν πω ότι κι αν κάνω
πάντα τα άσχημα όνειρα μου κρύβεις
γι' αυτό σ' ευχαριστώ, γιατί είσαι ΕΣΥ σε αγαπώ!

Είσαι ο λόγος που υπάρχω και μου πες δεν προσφέρεις
πες πως το σκέφτηκες αυτό κι άδικα υποφέρεις
αν λες για αξίες όπως το ευρώ, αδιαφορώ!
Τι άλλο να προσφέρεις;
ΕΣΥ μου έδωσες πανί κι αέρας έγινες πάλι ΕΣΥ
ΕΣΥ μου έδωσες πνοή! Τι άλλο να προσφέρεις;

Η αγάπη σου μανούλα μου, μου είναι αρκετή
έστω και μία δόση της θα θέλανε πολλοί
κι ας ζουν μες τη χλιδή!

Τώρα φωνάζω δυνατά για ν' ακουστώ ψηλά
ως τα βουνά...
Σ' ευχαριστώ που είμαι εδώ
Σ' ευχαριστώ για όλα όσα κάνεις
Σ' ευχαριστώ σ' ευχαριστώ σε αγαπώ πολύ κι εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου