Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙ

Χαμένη αγάπη της ψυχής μου κομμάτι
καμένο χαρτί το δικό μας μαζί…
Χαμένοι στο χρόνο χωρίς γυρισμό,
χαμένοι στα λόγια, τον εγωισμό!!

Ακόμα και τώρα που ζούμε μακριά,
που δε βλέπω τα μάτια που δεν ακούω την καρδιά,
σ’ έχω μαζί μου δεμένο σφιχτά
κρυφό γιατρικό μου και δηλητήριο μου!

Χαμένη αγάπη της ψυχής μου κομμάτι
αν κάτι πονάει βαθιά,
είναι που δεν έχω να θυμάμαι πολλά…
Χαμένοι στα λόγια τον εγωισμό
αργά στο λέω, σ’ αγαπώ!!

Ακόμα και τώρα που ζούμε μακριά,
που δε βλέπω τα μάτια που δεν ακούω την καρδιά,
σ’ έχω μαζί μου δεμένο σφιχτά
κρυφό γιατρικό μου και δηλητήριο μου!

Ζω στης αγάπης το μονοπάτι το νοερό,
σε λαβύρινθο χάθηκα μες το μυαλό,
παντού σε ψάχνω… ουτοπικό….
Της αγάπης κομμάτι…. ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου