Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ



Δε με νοιάζει αν θα' ναι μοιραίο
δε με νοιάζει αν θα 'ναι τυχαίο
ένα πράγμα ζητώ, στην αγκαλιά σου
μια στιγμή να βρεθώ, έτσι για λίγο να χαθώ.

Δε με νοιάζει αν θα βρέχει
δε με νοιάζει αν θα φυσά
να σ' έχω  μόνο μια μικρή φορά
να σ' έχω δικό μου κι ας πεθάνω μετά
δε με νοιάζει, δε με νοιάζει πια!

Δε με νοιάζει αν θα 'ναι στημένο
από σένα από μένα ή απ' το Θεό
δε με νοιάζει στα αλήθεια
μόνο να σου πω σ’ αγαπώ
να ξέρεις δεν έπαψα ούτε μισό λεπτό.

Δε με νοιάζει αν θα φύγεις μετά
δεν με νοιάζει αν τα ξέρεις αυτά
με νοιάζει να μάθω αν υπήρχε φωτιά
ή το μόνο που καίγεται είναι η δική μου καρδιά... τελικά...

Δε με νοιάζει ο πόνος συνήθισα πια
κάθε βράδυ σε σκέφτομαι κι η νύχτα δεν περνά
δε με νοιάζει καρδιά μου ο χρόνος... σταμάτησε πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου